Friday, September 16, 2011

doa harian


Doa yang menghimpunkan segala kebaikan.

Ya Allah ya Tuhanku, ku pohon kepadaMu segala kebaikan yang dekat dan juga yang jauh, apa yang aku ketahui dan apa yang tidak aku ketahui.Ya Allah ya Tuhanku aku mohon di beri perlindungan daripada segala kejahatan yang dekat dan juga yang jauh, yang aku ketahui dan yang tidak aku ketahui. Ya Allah ya Tuhanku. Aku mohon segala kebaikan yang di pohon oleh Nabi Muhammad S.A.W, hambaMu, RasulMu. Ya Allah ya Tuhanku, ku pohon kepadaMu dijauhkan daripada segala kejahatan yang Nabi S.A.W mohon daripada Mu perlindungan daripadanya. Ya Allah ya Tuhanku, ku pohon kepadaMu syurga dan segala amalan yang mendekatkan diriku kepadanya menyebabkan aku dapat menjadi ahli syurga. Ya Allah ya Tuhanku, ku pohon kepadaMu perlindungan daripada neraka dan sebarang amalan yang menyebabkan aku di humbankan ke dalamnya.
amiiin ya rabbala'lamin,

No comments:

Post a Comment